روش اول استفاده از اپلیکیشن است که میتوانید از آن را از کافه بازار، گوگل پلی و وب سایت دانلود و نصب کنید. روش دوم، استفاده از نسخه وب است که میتوانید از طریق سایت وارد سامانه شوید.
قیمت گذاری بلیطها بسته به پارامترهایی از قبیل ساعت، ترافیک و مسافت متغیر و شناور است و سعی میشود این قیمتها بهصورت منصفانه تعیین شود تا همواره ناوگانی منظم، تمیز و باکیفیت در دسترس بوده و قیمتها نیز برای مسافران منطقی و قابل قبول باشد.
خیر، پلتفرم ما در تمامی مراحل از قبیل اپلیکیشن و نسخه وب، نیاز به اتصال به اینترنت دارد، اما تلاش داریم در آیندهای نزدیک این امکان را فراهم کنیم تا بدون نیاز به اینترنت هم امکان استفاده از سرویس ما وجود داشته باشد.
با وارد شدن به اپلیکیشن یا نسخه وب، در قسمت لیست بلیطها، بلیط مورد نظر را انتخاب کرده و دکمهی لغو (ضربدر) روی بلیط را بزنید، سیستم از شما میپرسد آیا مطمئن هستید که میخواهید کنسل کنید، با تایید این گزینه، بلیط شما کنسل میشود.
خیر، امکان پرداخت نقدی در حال حاضر وجود ندارد و پرداخت فقط بصورت آنلاین امکان پذیر است.
شما میتوانید تا یک ساعت قبل از حرکت خودرو بلیط را کنسل کنید. بدین ترتیب کل مبلغ بلیط مسترد خواهد شد. اما این شرایط ممکن است با تغییر سیاست گذاری تغییر کند که قبل از این اتفاق، حتما اطلاع رسانی خواهد شد.
تا قبل از راه اندازی کیف پول برای برگشت مبلغ بلیط پس از کنسل کردن بلیط همکاران ما از بخش پشتیبانی با شما تماس گرفته و از شما شماره کارت بانکی دریافت میکنند و مبلغ برای شما واریز میشود. همچنین پس از راه اندازی کیف پول، مبلغ بلیط کنسلی به حساب کیف پول شما برگشت داده میشود.
بله، این سرویس در حال حاضر دارای کیف پول بوده و امکان پرداخت با کیف پول را دارا بوده و شما میتوانید علاوه بر استفاده از درگاههای بانکی، از کیف پول در هنگام پرداخت بهرهمند شوید.
خیر، ما بنا به تعداد مسافران هر مسیر، خودروی متناسب از سواری، ون، مینیبوس تا اتوبوس را تعیین و یا تغییر میدهیم.
این پلتفرم بیشتر برای مسیرهای طولانی و محدودههای با دسترسی سخت که برای رسیدن به مقصد باید جابهجایی بین وسایل نقلیه صورت بگیرد سرویس قرار میدهد، ولی از آن جایی که این سامانه مبتنی بر تقاضا عمل میکند، برای هر مسیری که توسط شهروندان به تعداد بالا درخواست شود، سرویس قرار میدهیم.
ما مطابق همان روشی که برای سفرهای شغلی داریم(مبتنی بر تقاضا) برای روزهای آخر هفته و سفرهای تفریحی هم در حال برنامهریزی هستیم، طبیعتاً اگر این درخواست از سمت شهروندان بیشتر داده شود، چنین مسیرهایی نیز زودتر ارائه خواهند شد.
لزوماً خیر، ممکن است برخی مسیرها در روزهای خاصی از هفته تقاضا داشته باشد و ما صرفاً در همان روز مشخص، سرویس را فعال میکنیم.
کاربران سیستمعامل ios میتوانند از نسخه وب استفاده کنند.
اگر بعد از تماس با واحد پشتیبانی متوجه شدید که برنامه حرکت مربوط به مسیر مورد نظر در سیستم تعریف شده است؛ اما با این وجود یک لیست خالی از برنامههای حرکت در اپلیکیشن به شما نشان داده میشود، میتوانید در قسمت تنظیمات گوشی خود، بخش مدیریت برنامهها (App Manager) را انتخاب کنید و سپس این اپلیکیشن را انتخاب کرده و گزینه Clear Data را انتخاب کنید. نهایتا مجددا وارد اپلیکیشن شوید.
test push 14020821